BrzydULA - jedyne forum fanów serialu

Forum dyskusyjne miłośników serialu "BrzydULA"

Nie jesteś zalogowany.

#11 2009-11-15 16:11:09

Nathalia
Wyznawca pomidoryzmu
Zarejestrowany: 2009-09-18
Posty: 1527

Re: Coś ode mnie :)

No bez przesady xD. Aż tak dobre nie są.
Ale ja widzę, że jesteś moja jedyną, wierną czytelniczką lol.
Dzięki tongue.

Ostatnio edytowany przez Nathalia (2009-11-15 16:11:47)


Dasz wiarę? big_smile | Jestem kwiatem lotosu. xD  | GNAJ
( Jam Porno N. ! lol )Anty-fanclub Piotra! big_smile | Piszę tutaj !
Now it's easy to love again...tongue I koniec, amen sad.

Offline

 

2009-11-15 16:11:09

Cindy
Najlepsza doradczyni na forum

#12 2009-11-15 16:16:14

julek9
Cokolwiek Marka
Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 2665

Re: Coś ode mnie :)

nie jedyną smile przeczytałam i oceniam na 6+ smile

bardzo mi się podobają Twoje "wypociny" i mam wrażenie, że nie pocisz się nad nimi zbytnio, tylko przychodzą Ci z łatwością, jak dobrej poetce smile


julek9

sfiksowana na punkcie B! lol

Offline

 

#13 2009-11-15 16:21:49

Nathalia
Wyznawca pomidoryzmu
Zarejestrowany: 2009-09-18
Posty: 1527

Re: Coś ode mnie :)

No to bardzo miło xD.
Nie, nie pocę się, mam lekkie pióro lol2.


Dasz wiarę? big_smile | Jestem kwiatem lotosu. xD  | GNAJ
( Jam Porno N. ! lol )Anty-fanclub Piotra! big_smile | Piszę tutaj !
Now it's easy to love again...tongue I koniec, amen sad.

Offline

 

#14 2009-11-15 17:08:37

brzydulomaniaczka
Przyjaciułka SteFy
Od: Gdzieś w lubelskim...
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 10576
Serwis

Re: Coś ode mnie :)

Moją jedyną wierną fanką jest Kleinka, a ja jestem twoją big_smile Uwielbiam twoją poezję!


Kocham wszystkie swoje siostrzyczki forómowe: Aduśka, Apollina, Claudia, Króweczka, Libby, Mel, Pszczoła, Struś.
Mój facet to Miron Lipski heart    iris
Kocham swój wieczny avek <3

Offline

 

#15 2009-11-15 22:14:28

StupidUglyGirl
Przyjaciel Brzyduli
Zarejestrowany: 2009-03-24
Posty: 148

Re: Coś ode mnie :)

Herbata - cudownie absurdalne absurdalnie cudowne
Pamiec - lubie gdy ktos potrafi wykozystac brzydotę
"Karłowatość miłości" piekne okreslenie


Nie ma brzydkich kobiet

Offline

 

#16 2009-11-15 23:03:51

markomaniaczka
Wyznawca pomidoryzmu
Zarejestrowany: 2009-06-07
Posty: 1447

Re: Coś ode mnie :)

Pięknie piszesz. Twoje wiersze są niesamowite. Każdy daje do myślenia i widać, że pisanie ich przychodzi Ci z łatwością.
Cenię takich ludzi jak Ty. To naprawdę nie lada sztuka napisać tak przejmujące wiersze. Poezja jest trudną sztuką, a Tobie to wychodzi perfekcyjnie.
Będę tu częściej zaglądać smile
Pozdrawiam.

Offline

 

#17 2009-11-16 11:21:58

Nathalia
Wyznawca pomidoryzmu
Zarejestrowany: 2009-09-18
Posty: 1527

Re: Coś ode mnie :)

StupidUglyGirl napisał:

Herbata - cudownie absurdalne absurdalnie cudowne
Pamiec - lubie gdy ktos potrafi wykozystac brzydotę
"Karłowatość miłości" piekne okreslenie

markomaniaczka napisał:

Pięknie piszesz. Twoje wiersze są niesamowite. Każdy daje do myślenia i widać, że pisanie ich przychodzi Ci z łatwością.
Cenię takich ludzi jak Ty. To naprawdę nie lada sztuka napisać tak przejmujące wiersze. Poezja jest trudną sztuką, a Tobie to wychodzi perfekcyjnie.
Będę tu częściej zaglądać smile
Pozdrawiam.

Mogę się zacząć rumienić ? lol2


Dasz wiarę? big_smile | Jestem kwiatem lotosu. xD  | GNAJ
( Jam Porno N. ! lol )Anty-fanclub Piotra! big_smile | Piszę tutaj !
Now it's easy to love again...tongue I koniec, amen sad.

Offline

 

#18 2009-11-16 14:26:15

brzydulomaniaczka
Przyjaciułka SteFy
Od: Gdzieś w lubelskim...
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 10576
Serwis

Re: Coś ode mnie :)

Możesz big_smile A przy okazji dodaj jakiś nowy wiersz big_smile


Kocham wszystkie swoje siostrzyczki forómowe: Aduśka, Apollina, Claudia, Króweczka, Libby, Mel, Pszczoła, Struś.
Mój facet to Miron Lipski heart    iris
Kocham swój wieczny avek <3

Offline

 

#19 2009-11-16 15:39:34

Nathalia
Wyznawca pomidoryzmu
Zarejestrowany: 2009-09-18
Posty: 1527

Re: Coś ode mnie :)

Ogłaszam wszem i wobec, że już nic innego na kompie nie mam... yikes
Ale ja coś jeszcze napiszę - spokojnie, będę zamieszczać w miarę możliwości lol.
A więc:

Sen

Słońce macha zza złych chmur,
Ulica błyszczy się i lśni,
Choć prawie ciemno już
- nie boję się,

Myślę - znowu pada deszcz.
Patrzę. Czuję. Wiem.
Kiedy czekam na zły znak, on znika.
We mgle.

Domy kołyszą się i chcą,
Byś się zbliżył choć na krok.
Ciężkie niebo patrzy w dal.
Odchodzi gdzieś.

Złe wspomnienia dają znak,
Lecz to jeszcze nie ten czas.
Szaro toczy się we mgle
Mój sen.



Smacznego lol2

Ostatnio edytowany przez Nathalia (2009-11-16 15:48:22)


Dasz wiarę? big_smile | Jestem kwiatem lotosu. xD  | GNAJ
( Jam Porno N. ! lol )Anty-fanclub Piotra! big_smile | Piszę tutaj !
Now it's easy to love again...tongue I koniec, amen sad.

Offline

 

#20 2009-11-16 16:43:05

brzydulomaniaczka
Przyjaciułka SteFy
Od: Gdzieś w lubelskim...
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 10576
Serwis

Re: Coś ode mnie :)

<klepie się po brzuszku> Pychota! Nawet przy niewielkim nagromadzeniu środków stylistycznych jest cudnie! Boski wiersz! A to już ostatni? Łee... Popędź swoją wenę, co? big_smile A może ja ją popędzę?


Kocham wszystkie swoje siostrzyczki forómowe: Aduśka, Apollina, Claudia, Króweczka, Libby, Mel, Pszczoła, Struś.
Mój facet to Miron Lipski heart    iris
Kocham swój wieczny avek <3

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB© Copyright 2002–2018 PunBB
statystyka