BrzydULA - jedyne forum fanów serialu

Forum dyskusyjne miłośników serialu "BrzydULA"

Nie jesteś zalogowany.

#21 2010-03-09 16:37:38

Kika_KP
Szemrzący typ
Od: Żywiec
Zarejestrowany: 2010-02-09
Posty: 57

Re: Skondensowany katalog prac z RT

Świetny pomysł! smile
Co do wydrukowania wszystkiego w formie książki, to wiem, że na jednym forum się tego podjęto. Wybrano przez ankietę najlepsze fiki i dano do druku - wartość takiej książeczki (ok. 250 stron) nie była taka wielka - nie chcę teraz skłamać, ale na pewno nie przekraczała z przesyłką 30 zł smile
Ja swoje mini mogę wysłać, oczywiście, tyle, że byłabym wdzięczna jeżeli znalazłby się ktoś, kto zechciałby je dokładnie przeczytać i wyłapać błędy. Pewnie wiele ich nie będzie, bo wszystko zazwyczaj dokładnie sprawdzam, ale jakiś chochlik na pewno się gdzieś wkradł smile
Pozdrawiam gorąco,
Kika smile


- You think I can fix myself?
- I don't know.
- 'Cause I'm the most screwed-up person in the world.
- I know. I love you. I wish I didn't. But I can't help it.

Offline

 

2010-03-09 16:37:38

Cindy
Najlepsza doradczyni na forum

#22 2010-03-09 16:56:00

jakcykbumbum
Pociąga za sznurki
Zarejestrowany: 2009-06-23
Posty: 8781
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

Hmm... <wchodzi na forum i widzi nową inicjatywę>

Ogólnie rzecz biorąc to ja mam pisane z tagami, ale można kopiować spokojnie z wątków i od razu będzie kursywa. To trochę utrudnia życie niestety. No i po drugie każdy chyba wie, ile ja mam wątków i wszystkie są praktycznie nie skończone xD
Ogólnie jeśli chodzi o mnie to wychodzi jakieś skromnie licząc 250 stron xD Spłodziłam tego tu i ówdzie xD Bo jakby nie było, ja mam jeszcze takie stare nieczytane już opo xD

W sumie to błędy też nie są w niektórych sprawdzone. smile

Zanim ja to wyślę, to ho, ho i jeszcze trochę.


Tylko idiota ma porządek. Geniusz potrafi zapanować nad chaosem.
Lady Pank| T. Love| Perfect| Linkin Park| Green Day| And Czesław Mozil
'tylko nie depresja! tylko nie depresja, motylu!'

Offline

 

#23 2010-03-09 18:45:42

Strychnine
Szef nocnej zmiany
Od: Ravenclaw
Zarejestrowany: 2009-04-09
Posty: 12582
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

Pytanko mam.
Do kiedy ewentualnie należy nadsyłać swoje prace? Bo będę miała sporo roboty z redagowaniem tego, jako że mam każdy rozdział każdego opowiadania w oddzielnym pliku, każdy rozdział opatrzony tagami itp....

Aha, a zamiast tagów należy zastosować w odpowiednich miejscach wordowe boldowanie i kursywę?

Ostatnio edytowany przez Strychnine (2010-03-09 18:47:18)


FOM SEMUMIUWW AfF FSiJPH SNiSUM&UwS GNAJ DORIS MDUC

This is my timey-wimey detector. It goes ding when there’s stuff. - The Doctor

Offline

 

#24 2010-03-09 19:31:27

storczyk
Rysiowiańczyk
Od: "Karaina" Czarów
Zarejestrowany: 2010-02-11
Posty: 1187

Re: Skondensowany katalog prac z RT

jakcykbumbum napisał:

Hmm... <wchodzi na forum i widzi nową inicjatywę>

Ogólnie rzecz biorąc to ja mam pisane z tagami, ale można kopiować spokojnie z wątków i od razu będzie kursywa. To trochę utrudnia życie niestety. No i po drugie każdy chyba wie, ile ja mam wątków i wszystkie są praktycznie nie skończone xD
Ogólnie jeśli chodzi o mnie to wychodzi jakieś skromnie licząc 250 stron xD Spłodziłam tego tu i ówdzie xD Bo jakby nie było, ja mam jeszcze takie stare nieczytane już opo xD

W sumie to błędy też nie są w niektórych sprawdzone. smile

Zanim ja to wyślę, to ho, ho i jeszcze trochę.

CYKU mój Drogi! Sprawdzaj spokojnie, chociaż ja tam nie wiem, co Ty chcesz jeszcze sprawdzać, no ale marka i profesjonalizm zobowiązują! Co do ilości, to wiem jak obszerna jest twa twórczość i nie widzę problemu! To ma być zbiór, więc niech się tak stanie. Trza by się zastanowić gdzie umieścić później już skończony zbiór co by autorzy mogli wklejać kolejne rozdziały nie skończonych opowiadań.  Całuję Cię mocno i kłaniam się talentowi poklony


"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców."
                                 Paulo Coelho
Zakon Sióstr Jawnogrzesznic Pod Wezwaniem Od Tyłu lx

Offline

 

#25 2010-03-09 19:40:40

storczyk
Rysiowiańczyk
Od: "Karaina" Czarów
Zarejestrowany: 2010-02-11
Posty: 1187

Re: Skondensowany katalog prac z RT

Strychnine napisał:

Pytanko mam.
Do kiedy ewentualnie należy nadsyłać swoje prace? Bo będę miała sporo roboty z redagowaniem tego, jako że mam każdy rozdział każdego opowiadania w oddzielnym pliku, każdy rozdział opatrzony tagami itp....

Aha, a zamiast tagów należy zastosować w odpowiednich miejscach wordowe boldowanie i kursywę?

Witaj moja Droga! Zawsze się uśmiecham, z rozmarzeniem jak patrzę na twojego avatarka... Wracając do tematu, to kiedy poślesz wtedy będzie, bo bez Ciebie być nie może. Dokładnie zamiast tagów zastosować odpowiedniki wordowskie. Całuski kiss  możesz mi ten gryps na avaku wytłumaczyć?
Storczyk się najadł, obubał kocykiem i nie ma siły prasować sterty prania! Pomocy potrzebuję!


"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców."
                                 Paulo Coelho
Zakon Sióstr Jawnogrzesznic Pod Wezwaniem Od Tyłu lx

Offline

 

#26 2010-03-09 19:57:14

ann666
Wali z grubiańskiej rury
Od: Cesarstwo Toruńskie
Zarejestrowany: 2009-05-21
Posty: 17201
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

Storczyk, ja Cię proszę, inicjatywa jest fajna, ale nie pisz dwóch postów z rzędu, ok?

druga rzecz - Ty masz gmaila, ja mam gmaila, opowiadania trzymam na gmaildoc, czy mogę Ci to po prostu udostępnić?

brzydulomaniaczka napisał:

Przypominam ci ann, że moje drugie opowiadanie nadal jest niesprawdzone do końca... Nawet podałam ci w miniaturkach moich linka do miejsca, gdzie skończyłaś, ale chyba to zignorowałaś... ;/

A ja Ci przypominam, że nie mam obowiązku sprawdzania opowiadań i przypominam Ci też, że pisałam Ci, iż jeśli będę mieć czas, to się za to zabiorę. Czasu nie mam - z roboty wracam ok. osiemnastej i serio niewiele chce mi się wieczorem robić. Stąd sprawdzam tylko w weekendy i to zazwyczaj rzeczy krótsze. Nie moja wina, że Twoje opowiadanie jest takie długie.


Je suis responsable de ma rose
After all this time? ALWAYS

Offline

 

#27 2010-03-09 20:22:45

brzydulomaniaczka
Przyjaciułka SteFy
Od: Gdzieś w lubelskim...
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 10576
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

ann666 napisał:

Storczyk, ja Cię proszę, inicjatywa jest fajna, ale nie pisz dwóch postów z rzędu, ok?

druga rzecz - Ty masz gmaila, ja mam gmaila, opowiadania trzymam na gmaildoc, czy mogę Ci to po prostu udostępnić?

brzydulomaniaczka napisał:

Przypominam ci ann, że moje drugie opowiadanie nadal jest niesprawdzone do końca... Nawet podałam ci w miniaturkach moich linka do miejsca, gdzie skończyłaś, ale chyba to zignorowałaś... ;/

A ja Ci przypominam, że nie mam obowiązku sprawdzania opowiadań i przypominam Ci też, że pisałam Ci, iż jeśli będę mieć czas, to się za to zabiorę. Czasu nie mam - z roboty wracam ok. osiemnastej i serio niewiele chce mi się wieczorem robić. Stąd sprawdzam tylko w weekendy i to zazwyczaj rzeczy krótsze. Nie moja wina, że Twoje opowiadanie jest takie długie.

Ech... no ja wiem, że nie masz obowiązku, dobra. Tak tylko chciałam przypomnieć. Jednak czasami coś sprawdzasz, ja nie mówię, że musisz resztę mojego całego od razu xD Ok, najwyżej sama sprawdzę...

Poza tym nasunęło mi się kilka kwestii...
Po pierwsze, jaki kolor czcionki? (idiotyczne, bo raczej wiadomo, że czarny, ale wolę się upewnić).
Po drugie, czy miniaturki wysyłamy w jednym dokumencie? (chyba Iwoncia o to pytała)
Po trzecie, może by tam jakoś dołączyć dszefo?
Po czwarte, no to eee... wpadłam na taki pomysł z tymi aktualizacjami rozdziałów. Może by tak uaktulaniać co miesiąc albo co dwa tygodnie? Dodawać nowe rozdziałi byłby nowy plik do ściągnięcia, a ten stary można by usunąć.
No to ode mnie chyba tyle wink


Kocham wszystkie swoje siostrzyczki forómowe: Aduśka, Apollina, Claudia, Króweczka, Libby, Mel, Pszczoła, Struś.
Mój facet to Miron Lipski heart    iris
Kocham swój wieczny avek <3

Offline

 

#28 2010-03-09 20:24:32

ann666
Wali z grubiańskiej rury
Od: Cesarstwo Toruńskie
Zarejestrowany: 2009-05-21
Posty: 17201
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

brzydulomaniaczka napisał:

Ech... no ja wiem, że nie masz obowiązku, dobra. Tak tylko chciałam przypomnieć. Jednak czasami coś sprawdzasz, ja nie mówię, że musisz resztę mojego całego od razu xD Ok, najwyżej sama sprawdzę...

ale ja pamiętam, tylko tylu rzeczy nie czytałam, że nie wiem, za co się zabrać, więc jak się zabieram to za to, czego jest mało


Je suis responsable de ma rose
After all this time? ALWAYS

Offline

 

#29 2010-03-09 20:25:37

brzydulomaniaczka
Przyjaciułka SteFy
Od: Gdzieś w lubelskim...
Zarejestrowany: 2009-04-04
Posty: 10576
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

ann666 napisał:

brzydulomaniaczka napisał:

Ech... no ja wiem, że nie masz obowiązku, dobra. Tak tylko chciałam przypomnieć. Jednak czasami coś sprawdzasz, ja nie mówię, że musisz resztę mojego całego od razu xD Ok, najwyżej sama sprawdzę...

ale ja pamiętam, tylko tylu rzeczy nie czytałam, że nie wiem, za co się zabrać, więc jak się zabieram to za to, czego jest mało

Ok, moja sakramencka wina, mogłam napisać 42 rozdziały i miałabym sprawdzanie z głowy lol
Sorry za OT tutaj.


Kocham wszystkie swoje siostrzyczki forómowe: Aduśka, Apollina, Claudia, Króweczka, Libby, Mel, Pszczoła, Struś.
Mój facet to Miron Lipski heart    iris
Kocham swój wieczny avek <3

Offline

 

#30 2010-03-09 20:32:18

Strychnine
Szef nocnej zmiany
Od: Ravenclaw
Zarejestrowany: 2009-04-09
Posty: 12582
Serwis

Re: Skondensowany katalog prac z RT

storczyk napisał:

Strychnine napisał:

Pytanko mam.
Do kiedy ewentualnie należy nadsyłać swoje prace? Bo będę miała sporo roboty z redagowaniem tego, jako że mam każdy rozdział każdego opowiadania w oddzielnym pliku, każdy rozdział opatrzony tagami itp....

Aha, a zamiast tagów należy zastosować w odpowiednich miejscach wordowe boldowanie i kursywę?

Witaj moja Droga! Zawsze się uśmiecham, z rozmarzeniem jak patrzę na twojego avatarka... Wracając do tematu, to kiedy poślesz wtedy będzie, bo bez Ciebie być nie może. Dokładnie zamiast tagów zastosować odpowiedniki wordowskie. Całuski kiss  możesz mi ten gryps na avaku wytłumaczyć?
Storczyk się najadł, obubał kocykiem i nie ma siły prasować sterty prania! Pomocy potrzebuję!

Dobrze, Storczyku, jak znajdę trochę czasu, to to przeredaguję... Ale to potrwa xD

Gryps? Toż to proste xD Magda + Filip = wielka nieskończona miłość xD


FOM SEMUMIUWW AfF FSiJPH SNiSUM&UwS GNAJ DORIS MDUC

This is my timey-wimey detector. It goes ding when there’s stuff. - The Doctor

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB© Copyright 2002–2018 PunBB
statystyka